پیام های دوستان بمناسبت سالگرد مشعل
دستگيرصادقي دستگيرصادقي


دوست عزيز مصطفي روزبه
قرار معلوم ، با نشر اين شماره ، " مشعل " پا به سومين سال نشراتي ميگذارد و ميخواهم به مناسبت اين روز به شما ، همکاران ماهنامه و خوانندگان عزيز ، صميمانه خيرمقدم و شادباش گويم. در جريان اين مدت ، " مشعل " در عرصه های سياسي ، اجتماعي و فرهنگي ، مطالب فرواني را به نشر سپرده و به مسايل گوناگون افغانستان پرداخته است. تعداد زيادی از نويسندگان آگاه ، با درک و دردمند که همواره افغانستان بمثابه وطن محبوب در قلب و روان شان جا دارد ، در تداوم اين کار شريفانه ، بي دريغ و صميمانه باهم همکاری مي نمايند. نقش شما بحيث مدير مسؤول در جهت پيشبرد و تنظيم به موقع کار ، تهيه مطالب ، تطبيق پاليسي نشراتي و بالابردن سطح کيفي ماهنامه و همچنان سايت " مشعل " در شبکه بين المللي انترنت که روز تا روز در ميان افغانهای داخل و خارج کشور هر چه بيشتر راه مي يابد ، قابل ستايش است. کار در همچو عرصه ها ، در دنيای غُربت زده گان ، با در نظرداشت شرايط ناگوار رواني حاکم بر آن ، ساده نيست. عزم پولادين ، حوصله فراخ و از همه مهمترعشق به مردم و وطن ، و از اين طريق خدمت به آنها را مي خواهد تا در اين حال و هوا ، همچنان با متانت و استواری گام برداشت و تنها به موثريت کار ـ ولو محدود ـ انديشيد.
" مشعل " اصول و موازين پذيرفته شده ژورناليزم مترقي را رعايت نموده و زمينه تبادل نظر و گفتگو ميان گروهای مختلفي از وطن دوستان ترقي خواه کشور، با تمايلات و ذوقهای گوناگون را فراهم گردانيده و در امر نزديک شدن آنها و وصل حلقه های جدامانده از هم ، صادقانه مساعي به خرچ ميدهد. در اين تلاش شريفانه ، اصل آزاد انديشي و انتقال کامل ، دقيق و شفاف ديدگاه ها ، تا جايي که ممکن بوده ، مراعات ميگردد. اميدوارم " مشعل " جايگاه مناسب و شايسته خود را در صف انديشه ورزاني که در راه آزادی ، دموکراسي و عدالت اجتماعي ، و در دفاع از خواسته های برحق مردم ، بخصوص توده های رحمتکش افغانستان ، قلم و قدم مي زنند ، آنطوری که بايد بدست آرد.
برای شما و همکاران ارجمند ماهنامه وزين " مشعل " موفقيت های بيشتر آرزو مي نمايم. دستگير صادقي منتشره شماره دوازدهم سال دوم ماهنامه مشعل
April 2nd, 2005


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها